Regulamin
Postanowienie wstępne :
Regulamin zawiera zasady funkcjonowania sklepu internetowego pod adresem :
Strony transakcji: sprzedawca
RAVAKO Group
Ul. Kłoczkowskiego 5/12
80-180 Gdańsk / Polska
NIP: 584-155-64-48
- Sprzedawca prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów, oferując je w sklepie internetowym.
- Zamówienie realizowane są przez sprzedawcę tylko na terenie Polski.
- Wszystkie oferowane w sklepie produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i posiadają wymagane atesty oraz zezwolenia pozwalające na ich sprzedaż na terenie Polski.
- Informacje dotyczące towarów oferowanych przez sklep toysedu.pl pochodzą z aktualnych katalogów producentów i zawierają pełne informacje dotyczące przedstawianych towarów.
- Przedstawione na stronie internetowej sklepu towary nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego art. 71, a są jedynie propozycją do składania zamówień.
- Szczegółowe warunki sprzedaży określa powyższy regulamin oraz obowiązujące w Polsce przepisy prawa, jak również indywidualne ustalenia pomiędzy Klientem a sprzedawcą.
- Promocje, pakiety rabatowe :
– Sprzedawca informuje, że ilość towarów w promocji oraz w pakietach rabatowych może być ograniczona.
– Rabatów na towary w promocjach nie sumuje się.
KUPUJĄCY :
Osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i inne jednostki posiadające zdolność do czynności prawnych.
Ceny:
Ceny umieszczone na stronie internetowej sklepu dotyczą oferowanych towarów i podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. -cena brutto. Cena ta nie uwzględnia kosztów dostawy towarów do miejsca przeznaczenia na terenie Polski
Zamawianie towarów – składanie zamówień elektronicznie:
- Zamówienie towarów oferowanych przez sklep www.toysedu.pl może nastąpić poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu.
- Zamówienia mogą składać zarówno osoby posiadające indywidualne konto na stronie sklepu jak i nowe osoby nie posiadające takiego konta.
- Założenie w/w konta następuje po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego . Osoby posiadające konto na stronie sklepu zamawiają towary poprzez zalogowanie się w serwisie ( bez konieczności wypełniania formularza rejestracyjnego ).
- Nowi klienci sklepu dokonują zakupu poprzez dodanie określonych indywidualnie towarów rodzaju i ilości z oferty sklepu do koszyka oraz wypełnienie formularza zakupu. Podstawowe dane, które musi zawierać formularz to :
– imię i nazwisko kupującego
– dokładny adres wraz z kodem pocztowym
– numer telefonu
– adres e-mail
Podanie przez Klienta powyższych danych jest niezbędne w celu realizacji zamówienia. - Umowa sprzedaży pomiędzy sprzedawcą a Kupującym zostaje zawarta w dniu przyjęcia zamówienia do realizacji
- W przypadku wątpliwości co do rzeczywistego zamówienia Klienta, sprzedawca zweryfikuje dodatkowo tę wątpliwość np. kontaktując się telefonicznie z Klientem
- Zamówienia na towary złożone na nieprawidłowo wypełnionym formularzu lub złożone niezgodnie z Regulaminem nie będą realizowane bez dodatkowego potwierdzenia zamówienia w formie mailowej. W takim wypadku sklep powiadomi o tym fakcie Klienta.
- Za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem zamówienia przez Klienta, nieprawidłowego wypełnienia formularza rejestracyjnego lub formularza zamówienia sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
Płatności za zakup:
Klient ma do wyboru różne formy płatności :
- Płatność przelewem bankowym na konto – nr rachunku podany na stronie sklepu.
- Płatność online Przelewy24 – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayPro S.A
- W przypadku wyboru zapłaty za zamówienie w formie przelewu bankowego wysłanie towaru nastąpi po wpłynięciu należności na konto sklepu www.toysedu.pl
- Do wszystkich towarów wystawiamy dokumenty zakupowe – faktury vat, które dołączamy do paczki.
Realizacja zamówień:
- Zamówienia realizowane są w zależności od czasu potwierdzonego przy wyborze produktu.
- Termin dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedawcy, w przypadku płatności na rachunek bankowy albo od momentu złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem.
- O wysłaniu przesyłki Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
Dostawa towaru:
- Sprzedawca będzie dostarczał zamówione towary w następujący sposób :
– jako przesyłka paczkomat/ kurierska – InPOST - Każda przesyłka wysyłana do Klienta jest odpowiednio zapakowana i zabezpieczona.
- Koszt dostawy towaru podany jest na stronie internetowej i obliczony indywidualnie dla każdego Klienta. Uzależnione to jest od wagi, gabarytów oraz wybranej przez Klienta formy płatności.
- Szczegóły dotyczące dostarczenia przesyłki przez firmy kurierski określają regulaminy tych firm, dostępne na ich stronach.
- Jeżeli dostarczona przesyłka nosi ślady jej naruszenia widoczne z zewnątrz, Klient ma prawo odmówić jej przyjęcia i zgłosić doręczycielowi żądanie sporządzenia protokołu w celu ustalenia jaki jest stan takiej przesyłki lub swoje zastrzeżenie co do stanu tej przesyłki zgłosić w innej formie.
Odstąpienie Klienta od umowy:
- Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2.03.2000r. Ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny dziennik ustaw z roku 2000 nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami. Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie czternastu dni od dnia otrzymania towaru bez podawania jakiejkolwiek przyczyny drogą e-mail lub w inny wygodny dla Klienta sposób.
- W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta na zasadzie wskazanym w ustępie pierwszym zarówno sprzedawca jak i Klient będący konsumentem powinni zwrócić wszystko co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy ponosi Klient.
Reklamacje:
- Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego dziennik Ustaw z 2002 r nr 141 poz 1176 z późniejszymi zmianami wobec Klientów będącymi konsumentami. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową, a w przypadku Klientów nie będącymi Konsumentami sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
- W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu wystarczy powiadomić o tym fakcie sprzedawcę.
- Klient zostaje na bieżąco informowany o przebiegu reklamacji i sposobie jej rozpatrzenia w czasie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
Warunki gwarancji:
- Każdy zakupiony produkt w sklepie jest objęty gwarancją.
- Dokumenty zakupu stanowią jednocześnie podstawę gwarancji.
- Kwestie reklamacyjne rozwiązywane są przez autoryzowane serwisy producenckie.